Erika
Jennifer Darvey gyermekként egy repülőgép szerencsétlenség túlélőjévé válik. Szülei a balesetben meghalnak, igencsak rejtélyes körülmények között. Bár Jennifernek amnéziája lesz, mégiscsak nekivág felkutatni a titkokat, még az alvilágba is beépül a rejtély leleplezése érdekében, mivel merényletre gyanakszik.

A lányt nagyapja "óvja" a háttérből, testvére szeretne segíteni neki, szerelme szeretne mellette állni, de ő minden segítséget, támogatást elutasít.

Hazudnék, ha azt írnám, hogy értettem a könyv lényegét, de ez mostanában nem volt ritka nálam! :-) Ismét vállalom, hogy esetleg velem van a gond, de egyszerűen nem tudtam eligazodni a keszekusza gondolatok, mondatok, történések, események között. Nem egyszer fordult elő a könyv olvasása közben, hogy azt sem tudtam, hirtelen hogy kerültünk oda ahova. Érzésem szerint ez nem a könyv fordulatossága miatt volt... Egyszerűen kínlódtam, rágtam az agysejtjeimet, hogy megérthessem a lényegét, megragadjam a könyv szépségét. Nem sikerült! :-(

A könyvért köszönet Pöfivonat-nak és a Novum Kiadónak!

1,5/5


Novum Kiadó, Sopron, 2010
192 oldal
3 Responses
  1. Csenga Says:

    Kíváncsian várom mikor fogsz már valami jót is olvasni :P :-)


  2. Erika Says:

    Érzem, hogy A Nyár Szelleme jó lesz!!! Legalábbis nagyon bízom benne. Egyébként meg most is jó könyvet olvasok, úgyhogy talán vége a kínlódásaimnak... :-)


  3. szeee Says:

    szia!
    játék-játék-játék!
    http://szilviolvas.blogspot.com/2010/09/ot-szoban.html


Megjegyzés küldése