Erika
Csengától és Szeee-től érkezett a kérdés, hogy vajon melyik könyvbeli szereplő bőrébe bújnék szívesen? Azt hittem, hogy ez elsőre egy könnyű kérdés, mégis nehézséget okozott. Járkáltam a polcok között, nézegettem a könyveket. Elég sok szimpatikus, számomra irigylésre méltó szereplő eszembe jutott, de talán kettő az, akinek teljes egészében a bőrébe bújnék. De csak pár órára... :-)

Az egyik a Hulló angyalokból Maude az életszeretete, vidámsága, humora, őszintesége miatt.

A másik pedig Isten teremtményeiből Mary az, akivel picit cserélnék. Bár az ő élete nem feltétlenül volt vidám, ő mégis annak élte meg, mert azt csinálhatta, amiért rajongott.

Ohhh, most nézem, hogy már megint Chevalier-nél vagyunk... :-) nem kicsit...

Én továbbpasszolom a kérdést Üstökösnek és Stipistoppnak!
6 Responses
  1. stippistop Says:

    köszi, kérek egy nap gondolkodási időt (de most tényleg csak egy napot) és kitalálom! :o)


  2. Unknown Says:

    Szia! Válaszoltam neked :D



  3. Csenga Says:

    Jááájj de jókat választottál:-)))
    Olyan csodás lenne ha karácsonyig jönne új Chevalier könyv!!!!


  4. Erika Says:

    És hogy birkózunk meg értük??? :-) iszap...???


  5. Csenga Says:

    :D:D Még erre is hajlandó lennék-nézők kizárásával persze :P :D


Megjegyzés küldése