Erika
Amikor gyermekkorom egyik kedvence eszembe jut, főként egyből a filmbeli kockák ugranak fel a szemeim előtt, Gojko Miticcsel a lovon, de a regény képzeletbeli ábrázolása is teljesen más, mint amiről itt most szó van. :D

Mert ez nagyon cuki!!!

Természetesen nem magamnak szereztem meg a könyvet, hanem kisebbik fiamnak, aki szintén rajongva vágott bele, és még csak kérni sem kellett, hogy újra és újra elővegye a folytatáshoz.

Annak ellenére, hogy én is nagyon szerettem a Karl May történeteket - különösen ezt -, szerintem kisfiúknak kötelező! Nyilván szeretném, ha az eredetit is kézbe venné majd, de kezdetnek ez is tökéletesen megteszi.

Természetesen ez egy jócskán rövidített változat, rengeteg vicces rajzzal Winnetou és Old Shatterhand barátságáról. A történetről nyilván felesleges részleteket írogatni, szerintem nincs ember, aki ne ismerné oda-vissza az egészet! :D

Nemsokára itt a nyári szünet, úgyhogy ezt nagyon ajánlom felvenni a listára!


Ciceró, 2017
Fordította: Kincses Edit
64 oldal

0 Responses

Megjegyzés küldése