Erika

Bár nem kívánom a blogoldalamat gasztrooldallá változtatni, ezzel most muszáj leszek többet foglalkozni.

Versenyre kelhet nálam a könyvek szeretete a videós gasztrobloggerek oldalának nézegetésével. Komolyan... órákat el tudnám nézegetni egy-egy étel elkészítésének a folyamatát.

Mivel az utóbbi években elárasztották a terepet a gasztro youtuberek, ezt a hobbimat kénytelen voltam leszűkíteni a kedvencekre. Az egyik nagy kedvenc Anna oldala, ahonnan már rengeteg ételt el is készítettem, a család nagy örömére.


Most a két hobbim ötvöződött, hiszen kijött Anna (úgy tudom) első könyve, és én azonnal lecsaptam rá.

Na most utaltam az elején rá, hogy nem alakulok át gasztrobloggerré. Ez így is van, viszont most elhatároztam, hogy egytől egyig az összes receptet kipróbálom ebből a könyvből. A saját oldaláról már így is rengeteg mindent elkészítettem, akkor hát miért ne "menjek végig" a könyv tartalmán is!? Mondjuk adok erre magamnak max. 2 hónapot, és persze az eredményt is közzéteszem itt. Feltéve, ha publikálható az eredmény. :D

A könyvben - ahogy a címe is sejteti - zöldséges fogások találhatók, elvétve kacsint csak be néhol a hús. Vannak ismerős receptek is (pl. a pita), amiket már készítettem otthon, de többnyire úgy tűnt, ezek nem találhatóak meg az oldalán, így tényleg érdemes beszerezni a könyvet.

Szóval, aki kedvet kapott a könyvhöz, annak tényleg érdemes az oldalára is felnézni, mert nagyon érthető, könnyen elkészíthető, módszeresen bemutatott recepteket nézhetünk végig. Anna pedig nagyon kedves, nyugodt hangon (relaxációnak is jó) mutatja meg a fortélyokat. Jaj, és milyen szép edényei vannak...

És hát, hogy hogyan tud tökéletes téglalapot nyújtani??? Én egyetlen módon tudok téglalapot nyújtani, ha pizzát sütök... Soha máskor! :D

Harmat Kiadó, 2022

132 oldal

0 Responses

Megjegyzés küldése