Erika
Itt a nyári szünet, amikor én szigorúan békén hagyom a gyereket a tanulással, viszont az olvasást nem lehet felfüggeszteni. Annyi szabadságot adok mindig az olvasnivalók terén, hogy nekem (majdnem) mindegy mit, csak olvasson. Szóval még mindig nincs a topon kisfiam olvasás terén, viszont amikor ez a választási lehetőség előáll, mindig, kivétel nélkül a ropikat választja. Így szép lassan haladgatunk előre. Ez is több, mint a semmi! Viszont amikor belevág, mindig mosolyt látok az arcán olvasás közben. Nem csodálom, hiszen már írtam korábban is, hogy én is nagy rajongó vagyok, ezért is merem neki mindig bátran ajánlani. Szóval, hadd szóljon!

"A szerelem szárnyán szállni – vajon erre született Greg Heffley?
Greg sulijában Valentin-napi bál lesz, és ettől fenekestül felfordul a világa. Minden tőle telhetőt megtesz, nehogy pár nélkül maradjon a nagy estén, de nem könnyű a dolga. A legjobb barátja, Rowley sem áll túl rózsásan, de ez csak sovány vigasz."






"Greg Heffley-t elhagyta a szerencséje. A legjobb barátja, Rowley, elfordult tőle, új barátokat találni pedig nem is olyan könnyű feladat. Greg megelégeli balszerencséjét, és úgy dönt, vesz egy nagy levegőt és a sorsra bízza döntéseit. Vajon a vakszerencse kegyes lesz hozzá, vagy Greg élete egy merő pech marad?"

5/5 az egész sorozat

Könyvmolyképző Kiadó
0 Responses

Megjegyzés küldése