Erika
Ralph Truitt, az igen jómódban élő, középkorú úriember ráun a magányra, a lelkét gyötrő, évtizedes borzalmakra. Házassági hirdetést ad fel, melyre a csinos, okos Catherine Land jelentkezik.

Rögtön találkozásuk legelején rejtéllyel áll szemben a férfi. Vajon mit tartogat még számára a nő? Meghozza vajon a várva várt szerelmet? Lelki társra talál benne? Egyáltalán mit rejteget a nő múltja? De persze az is kérdés, vajon a férfi múltja makulátlan-e?

Az alapsztori szerintem nagyon jó lehetne, de annyira silányan, unalmasan van megírva, hogy a végén már bekezdéseket hagytam ki, hogy mihamarabb érjek a végére. Reménykedtem, hogy ott találok valami kis meglepetést, valami fordulatot, de igazából ott sem lepődtem meg.

A borító gyönyörű, jó a könyvet kézben tartani. Nagyon jól is indul. Kimondottan szórakoztatott a legeleje. Szóval a külcsín, a fülszöveg alapján mindenképpen nagyon jó szórakozásra számítottam. De aztán belassult, beragadt a történet.

Sajnálom kiadni a kezemből a könyvet, mert tényleg nagyon tetszetős, de ezzel aztán mit kezdjek???

Hogy a könyv legutolsó mondatát idézzem: "Előfordul az ilyesmi."

2/5

Athenaeum Kiadó, 2010
Fordította: Mallász Rita
Eredeti cím: A Reliable Wife
362 oldal
1 Response
  1. sajtosrolo Says:

    Ugyanúgy vélekedünk a könyvről..sajnos nekem is csalódás. A borító tényleg jó és ötletes.
    A végén már én sem bírtam, és néhány unalmas bekezdést szintén átfutottam:D


Megjegyzés küldése